فروش فایل پاور پوینت

دسته بندی محصولات

محبوبترین محصولات

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درصنایع کوچک و متوسط- SMEs-اسلاید 28

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درصنایع کوچک و متوسط- SMEs-اسلاید  28

قسمتی از اسلاید ها

 

 

 

فهرست

مقدمه و تعاریف

الگوی مدیریت استراتژیک

 مدل مدیریت استراتژیک در صنایع کوچک ومتوسط

تدوین استراتژی در صنایع کوچک و متوسط

اجرای استراتژی

کنترل استراتژیک در کسب و کار های کوچک و متوسط

اصطلاحات کلیدی در مدیریت استراتژیک

 

Small & Medium Size Enterprises (SMEs)

موسساتی هستند که با میزان متفاوتی از سرمایه ،نیروی کار،وحجم محصولات یا گردش جاری بعنوان اجزای حیاتی رشد در اقتصاد جهانی ایفای نقش می نمایند .این بنگاهها اغلب بر منابع داخلی متکی بوده برروند رشد اشتغالزایی کمک می نمایند

بنگاههای کوچک و متوسط در اقتصاد کشورها از اهمیت ویژه ایی برخوردار می باشد . نقش این بنگاهها نه فقط به جهت تعدد و تنوع فعالیت آنها ، بلکه بدلیل مشارکت اینگونه بنگاهها در کلیه وجوه اقتصادی نظیر مشارکت در توسعه منطقه ای ، اشتغالزایی ، نوآوری توسعه صادرات و ایفای نقش مکمل صنایع بزرگ ، حائز اهمیت می باشد

 
نقش بنگاههای کوچک و متوسط
 
اشتغال زایی
توسعه تجارت بین الملل
...
 
یک الگوی مدیریت استراتژیک
 
این الگو متشکل از هشت مرحله به هم  پیوسته ذیل است:
توسعهُ ایدهُ اصلی کسب وکار
جستجوگری و ارزیابی محیط خارجی
جستجوگری و ارزیابی عوامل داخلی مرتبط با کسب و کارهای جدید
تحلیل عوامل استراتژیک براساس وضعیت کنونی با به کارگیری ماتریس سوات (SOWT)
...
 
فرصت ها و تهديدات خارجي
هدف هاي بلند مدت
 
 
 
و سایر عناوین و توضیحات مربوطه ...

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 4,000 تومان
(شامل 20% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 5,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
mod-sanaye-kochak-motavaset_1924454_4929.zip910.9k





آخرین محصولات فروشگاه