فروش فایل پاور پوینت

دسته بندی محصولات

محبوبترین محصولات

پاورپوینت مدیریت و فرهنگ کسب وکار- بازاریابی و بازار شناسی-65 اسلاید

پاورپوینت مدیریت و فرهنگ کسب وکار- بازاریابی و بازار شناسی-65 اسلاید

قسمتی از اسلایدها

 

 

 





بازاریابی و بازار شناسی



تعاریف بازاریابی (MARKETING )

  بازاریابی شامل شناخت نظام بازار و نیازها و خواسته هاورفع آنها ازطریق مبادلات مطلوب است .
  بازاريابي يعني انجام فعاليتهايي مثل خريد و فروش کالا،حمل و نقل و انبار کردن آن
  بازاريابي به مجموعه اي از فعاليتهاي بازرگاني اطلاق مي شود که جريان کالاها يا خدمات را از توليدکننده تا مصرف کننده يا استفاده کننده نهايي آن هدايت مي کند.
  بازاريابي عبارت است از فرايندي که طي آن افراد و گروهها، از طريق توليد و مبادله کالا و فايده با ديگران، خواسته ها و نيازهاي خود را تامين مي کنند.
 
  بازاريابي در بازرگاني پيشرفته به معني طيف وسيعي از فعاليتهاي تحقيقاتي، طراحي،‌تدارکات، توليد، بيمه، کنترل کيفيت، انبارداري، آماده سازي براي مصرف، تعيين قيمت، تعيين عوامل فروش، شناسايي مشتري، بسته بندي، فروش و خدمات پس از فروش است به طوري که توزيع وانتقال کالا به مصرف کنندگان دور و نزديک را تسهيل نمايد.

1- وظايف مدير بازاريابي

وظيفه مديران بازاريابي در هر موسسه اين است که با تجزيه و تحليل، برنامه‏ريزي، اجرا و کنترل، برنامه هاي بازاريابي موثر و کارآمد، يک موقعيت رقابتي ممتاز براي شرکت در بازارهاي هدف ايجاد کنند.

اجزاء تشكيل دهنده بازاريابي

بازارگردي : شركت كردن در نمايشگاهها ، بازديد از بازارهاي گوناگون و بودن در محيط بازار ديدگاه مديران را بازتر و گسترده تر مي سازد .

بازار سنجي : بررسي و ارزيابي گذشته و استفاده از تجربيات . تحليل  موقعيت بازار با توجه به آنچه هستيم و داريم و آنچه بايد داشته باشيم .

بازارداري : حفظ مشتري و ايجاد زمينه براي بازگرداندن او به سوي خود .

...

1-1- بازاريابي تبديلي

4-1- بازاريابي مجدد

2- وظيفه مديران بازاريابي

...

2 – بازارسازی

تحقیقات درباره مشتری و مصرف‌کننده

اصول بازاریابی و کسب و تجارت و افزایش سود در کار آفرینی

ده توصیه بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک

نکات مهم در بازاریابی

 

 جایگاه بازاریابی در هرازه سوم

 

مقدمه:

امروزه توسعه سريع فناوري فشار زيادي را بر سازمان‌ها وارد آورده است و آن‌ها مجبورند براي حفظ موقعيت رقابتي خود استراتژي‌هاي مناسبي را پياده سازند.
اينترنت، به عنوان فناوري عمده تسهيل كننده تجارت الكترونيك، اصول پايه‌اي تجارت را دچار تغيير و تحول كرده است. يكي از فعاليت‌هاي تجاري اصلي كه به شدت تحت تأثير قرار گرفته، بازاريابي است. در جدول ذيل بعضي از تغييرات مهم ايجاد شده در بازاريابي سنتي در نتيجه رواج فناوري‌هايي مانند اينترنت آورده شده است. بازاريابي الكترونيكي اداره ارتباط متقابل ميان مشتري و سازمان دريك محيط پيشرفته رسانه‌اي به منظور كسب سود براي شخص يا سازمان مربوط مي‌باشد.
 
 چالش‌هاي بازاريابي الكترونيكي در عصر ديجيتال:

تأثير اينترنت بر آميخته بازاريابي:

 آمیخته بازاریابی:

چرخه بازاريابي الكترونيكي :

10نكته براي موفقيت در بازاريابي الكترونيكي

10 اشتباه فاحش در بازاریابی

 

 

و سایر عناوین و توضیحات مربوطه ...


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 4,000 تومان
(شامل 20% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 5,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
modiriyat-va-farhange-kasbo-kar_1923436_5932.zip838.3k





آخرین محصولات فروشگاه